Unikatowa i rozpoznawalna nazwa dla Twojej firmy, marki, produktu lub usługi, to efekt procesu kreatywnego, w ramach, którego m.in. analizujemy różne obszary znaczeniowe i kategorie semantyczne, poszukujemy obrazowych symboli i skojarzeń, czy tworzymy nowe słowa.
Arguido
Nazwa aplikacji mobilnej – interaktywnego przewodnika wykorzystującego technologię Augmented Reality (AR).
Brainster
Nazwa firmy informatycznej, wdrażającej rozwiązania sieciowe. Nazwa miała być kreatywna i luźno związana z branżą.
Vehicom
Nazwa aplikacji do zarządzania flotą samochodową. Miała kojarzyć się z motoryzacją, dobrze brzmieć i łatwo się czytać w każdym języku.
Racar
Nazwa firmy z branży Rent-A-Car, zajmującej się najmem samochodów. Nazwa miała być łatwa do przeczytania i składać się z 5 liter – do użycia na rejestracji samochodowej.
Hasła i slogany reklamowe to elementy identyfikacji korporacyjnej. Te krótkie, perswazyjne komunikaty mają za zadanie wyrazić główną ideę marki i przekazać obietnicę jaką ze sobą niesie.
Bez względu na to, czy prezentujesz swoją ofertę w internecie, czy na nośniku drukowanym, Twój odbiorca jest jej w stanie poświęcić zaledwie kilka chwil. Przekażemy historię, którą opowiada Twoja marka i postaramy się, aby nawet najcięższe opisy techniczne nabrały soczystej i łatwej do przełknięcia formy. Zadbamy też o to, aby tekst był łatwy do przeskanowania wzrokiem – przejrzyście sformatowany, zaopatrzony w chwytliwe nagłówki i zwracającą uwagę grafikę.